Většinou jsou to ženy, které se dívají při výběru auta na další kritéria, než jen na sílu motoru a další funkce. Je to barva, jež kromě estetického hlediska může leccos vypovídat i o majiteli vozu.
Věděli jste o tom, že si ženy vybírají auta spíše asijské značky a muži evropské? Ženy se tak mnohdy potýkají s problematikou nejrůznějších oprav, protože ne všechny značky těchto aut, jsou v závěru kvalitní, také se na ně hůře shánějí náhradní díly.
Jakou roli hraje ve výběru auta jeho barva
Z psychologického hlediska, je výběr barvy auta ovlivněn částečně i tím, jací jsme povahově my samotní. V závěru lze potom říci, že podvědomě si červené auto vybere spíše optimista, modré auto člověk klidný a vyrovnaný, žluté kreativní lidé a zelenou lidé s dávkou empatie.
Stříbrná barva byla v dřívějších dobách v metalízovém provedení velkým hitem, v naší charakteristice vypovídá o člověku něco o jeho pevném cíli. Černá barva je všeobecně na autech vnímána spíše negativně, koupí si jí zřejmě člověk více sebestředný a také s menší dávkou citu, než třeba majitel modrého vozidla. Jenže barvy souvisí i s větší bezpečností na silnici. Světlé tóny aut jsou z větší vzdálenosti za šera lépe vidět.
Červená barva je znakem vitality. Na autě tato barva dobře vynikne a vypadá impozantně. Lidé mající červené auto jsou z velké většiny lidmi otevřenými, milujícími dobrodružství. Podobně je na tom řidič ve žlutém vozu, jeho nálada je optimistická a radostná. Modrá barva je pro flegmatiky a „kliďase“. Jsou upřímní a jejich přání se jim často plní. Zelená barva znamená mnoho pro lidi založené více přírodně, rádi se obklopují zelení a dýchají čerstvý vzduch, jsou mírumilovní a nepotřebují vyčnívat z davu. Černá barva do jisté míry souvisí s jistou seriózností, respektem a autoritou. Řidiči tím mohou ovšem potencionálně skrývat i jistou agresi. Stříbrná barva je společně s černou barvou velmi luxusní a elegantní. Patří lidem, kterým prestiž a sebevědomí rozhodně nechybí.